Een waardevolle relatie hebben met je publiek, zoveel mogelijk relevante interactie en grote impact. Ieder mediabedrijf of merk streeft naar meer engagement. Maar engagement is moeilijk! Hoe verzamel je de juiste content en krijg je over meerdere kanalen inzicht in jouw engagement? Kom 22 maart naar deze MediaTalk om te horen hoe je Graph database technologie (die ook gebruikt wordt door Google en Facebook) kunt inzetten voor multichannel engagement.
In een ideale wereld worden managed content, multichannel publishing, personal engagement en connected data naadloos geïntegreerd. Jouko Huismans en Bernard Jan Boekholt, beide partners van Graphlr, vertellen in deze MediaTalk hoe je een in een aantal stappen dichterbij deze ideale wereld kunt komen en meer impact kunt genereren. Graphlr ontwikkelde hiervoor Mediaconnect – een multi channel storytelling systeem gebaseerd op de graph technologie. Graphlr werkt onder meer voor radiozenders als 538, BNR Nieuwradio, Radio Veronica en mediabedrijven als ID&T, Q-dance, EO en Amsterdam Marketing.
Naast een inkijk in de technologie onder de motorkap van Mediaconnect laten Jouko en Bernard Jan aan de hand van een case zien hoe je deze technologie goed kunt gebruiken om content- en datamanagement te organiseren.
Datum en tijd: Donderdag 22 maart van 18:30-20:00 uur (inloop vanaf 18:00 uur).
Locatie: SWITCH, op het Media Park. De SWITCH is de uit zwarte containers opgebouwde locatie met On/Off erop.
Kosten: €50,- (ex BTW) en dat is inclusief soep en broodjes voorafgaand aan de avondsessie. Voor studenten geldt er een studententarief van €15,-. (ex BTW).
Meer informatie en inschrijven.