Kom jij ook naar de workshop van MEER Collective op dinsdag 26 november in het Top 2000 Café?
Heb je je ooit afgevraagd waarom sommige merken keer op keer je gevoelige snaar weten te raken, terwijl je andere merken meteen vergeet? Waarschijnlijk belichamen de merken die je aanspreken een brand archetype dat iets in je losmaakt. Denk aan Nike als ‘de held’ of Coolblue als ‘de vriendelijke buurman die altijd voor je klaarstaat.’
Voor de opkomst van social media was branding eenvoudiger. Merken zonden een consistente boodschap uit via een paar kanalen. Nu, met de explosie van digitale platforms, moeten merken niet alleen zenden, maar ook verbinding maken en samenwerken met het publiek. Dit vraagt om meer flexibiliteit. Het simpelweg belichamen van één brand archetype is daarom niet langer voldoende: merken moeten nu meerdere petten kunnen opzetten. Hoe blijf je als merk consistent terwijl je inspeelt op een publiek dat participeert?
In een workshop van zussen Eva en Myriam van marketingbureau MEER Collective leer je hoe je brand archetypes kunt inzetten in een tijd van digitale fragmentatie. Het wordt een interactieve sessie met case studies, vragen en nieuwe inzichten.
15.45 – 16.00 Inloop
16.00 – 17.00 Masterclass in het Top 2000 Café
17.00 – 19.00 Afsluitende (netwerk)borrel