Er valt veel te winnen als het gaat om naar je publiek luisteren en feedback vragen, in een tijd waarin het vertrouwen in nieuwsmedia onder druk staat. Tijdens Media van Morgen gaan we op verkenning hoe journalistieke organisaties hun publiek beter proberen te betrekken, wat het ze oplevert en wat we daarvan kunnen leren.
Van chatten met je kijkers tot transparant zijn over hoe een onderzoeksverhaal tot stand is gekomen. En van redactievergaderingen die toegankelijk zijn voor publiek tot aan bouwen aan een online community. Wat kunnen we leren van verschillende voorbeelden uit de sector?
Dagvoorzitter
Suse van Kleef
Programma
13.30 – 14.00: Inloop en registratie
14.00 – 14.30: Opening en keynote
14.30 – 14.45: Verplaatsing zalen
14.45 – 15.30: Keuzesessie ronde 1
15.30 – 16.00: Pauze
16.00 – 16.45: Keuzesessie ronde 2
16.45 – 16.55: Verplaatsing zalen
16.55 – 17.15: Afsluiting
17.15 – 18.15: Netwerkborrel