Het kost nogal wat tijd en inzet om een sterk communicatieplan te maken. Tijdens de cursus Strategische communicatieplanning en advies krijg je de juiste handvatten om soepel een strategisch plan op te stellen.
Je doorloopt alle fases van de ontwikkeling van een strategisch communicatieplan en gebruikt daarbij voorbeelden uit je eigen werk. Tijdens de lessen presenteer en bespreek je de voortgang met je medecursisten, zodat je elkaar feedback kunt geven. Vervolgens krijg je een eindtoets, in de vorm van een mondeling adviesgesprek. Via een stappenplan krijg je de tools voor je uiteindelijke plan, dat gaat over jouw eigen product, dienst of organisatiebeleid.
Deze cursus is bedoeld voor Communicatieprofessionals uit zowel de profit- als non-profitsector, met kennis van communicatie en het communicatievak, die gaan werken aan het opzetten of verbeteren van de communicatie van hun organisatie.
De volgende elementen van het strategisch communicatieplan komen in deze opleiding aan bod:
Je krijgt in deze cursus de juiste tools en handvatten om soepeler een strategisch plan op te stellen.
Klik op de link in het menu ‘Algemeen’ voor meer informatie.